Tylko chwila wystarczy aby zamówić kompletne zaopatrzenie dla biura, bez względu na to czy mówimy o biurze w biurowcu czy też małym domowym biurze.
Bez względu na to gdzie pracujesz, zadbaj o to, żeby pracować efektywnie i wygodnie. A to zagwarantują artykuły biurowe ze sklepu a33.pl
Ponieważ rozumiemy potrzeby biznesu, dokładamy starań aby Twoje zakupy dla biura docierały jak najszybciej.
Kiedy wyślecie moje zaopatrzenie dla biura?
Każdy z oferowanych przez nas produktów ma określony status dostępności, który określa jak szybko jesteśmy w stanie go wysłać.
Artykuły biurowe ze statusem „Wysyłka jeszcze dziś” zostaną wysłane jeszcze w dniu złożenia zamówienia, pod warunkiem, że zamówienie zostanie złożone i opłacone przed godziną 12:00.
Zaopatrzenie dla biura ze statusem „Wysyłka w kolejnym dniu roboczym” zostaną wysłane następnego dnia roboczego, po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
Produkty biurowe ze statusem „Towar na zamówienie” wymagają zamówienia towaru od naszego dostawcy, więc czas wysyłki może wydłużyć się nawet do 7 dni od dnia zamówienia.
W jaki sposób dostarczacie artykuły biurowe?
Wszystkie paczki z zaopatrzeniem dla biura wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich lub do paczkomatów (UWAGA! Do paczkomatów możemy wysyłać wyłącznie paczki, których wymiary nie przekraczają maksymalnych wymiarów dozwolonych przez Inpost Paczkomaty. Z tego powodu przy niektórych zamówieniach ta opcja może być niedostępna)
Zarówno Inpost Paczkomaty jak i przesyłki kurierskie firm DPD lub DHL są zazwyczaj doręczane w ciągu 1-2 dni od daty wysyłki.
Koszt przesyłki wysłanej do paczkomatu wynosi 13,99 zł
Koszt przesyłki wysłanej firmą kurierską DPD lub DHL wynosi 15,99 zł.