Tylko chwila wystarczy aby zamówić kompletne zaopatrzenie dla biura, bez względu na to czy mówimy o biurze w biurowcu czy też małym domowym biurze.

Bez względu na to gdzie pracujesz, zadbaj o to, żeby pracować efektywnie i wygodnie. A to zagwarantują artykuły biurowe ze sklepu a33.pl

Ponieważ rozumiemy potrzeby biznesu, dokładamy starań aby Twoje zakupy dla biura docierały jak najszybciej.

Kiedy wyślecie moje zaopatrzenie dla biura?

Każdy z oferowanych przez nas produktów ma określony status dostępności, który określa jak szybko jesteśmy w stanie go wysłać.

Artykuły biurowe ze statusem „Wysyłka jeszcze dziś” zostaną wysłane jeszcze w dniu złożenia zamówienia, pod warunkiem, że zamówienie zostanie złożone i opłacone przed godziną 12:00.

Zaopatrzenie dla biura ze statusem „Wysyłka w kolejnym dniu roboczym” zostaną wysłane następnego dnia roboczego, po złożeniu i opłaceniu zamówienia.

Produkty biurowe ze statusem „Towar na zamówienie” wymagają zamówienia towaru od naszego dostawcy, więc czas wysyłki może wydłużyć się nawet do 7 dni od dnia zamówienia.

W jaki sposób dostarczacie artykuły biurowe?

Wszystkie paczki z zaopatrzeniem dla biura wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich lub do paczkomatów (UWAGA! Do paczkomatów możemy wysyłać wyłącznie paczki, których wymiary nie przekraczają maksymalnych wymiarów dozwolonych przez Inpost Paczkomaty. Z tego powodu przy niektórych zamówieniach ta opcja może być niedostępna)

Zarówno Inpost Paczkomaty jak i przesyłki kurierskie firm DPD lub DHL są zazwyczaj doręczane w ciągu 1-2 dni od daty wysyłki.

Koszt przesyłki wysłanej do paczkomatu wynosi 13,99 zł

Koszt przesyłki wysłanej firmą kurierską DPD lub DHL wynosi 15,99 zł.

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. Informacje o wykorzystywanych ciasteczkach znajdziesz na stronie Polityka prywatności.